Apsipirkite už 35 € ir gaukite nemokamą pristatymą.

Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

Pristatymo sąlygos

1. Užsakymo išsiuntimo terminas yra 1 – 3 d.d.

2. Pristatymo terminas yra 1-4 d.d. Jeigu įvyksta nesklandumai su pristatymo terminu. Parduotuvė įsipareigoja su Klientu rasti geriausią sprendimą tinkanti abiem pusėms.

3. Prekių pristatymo kaina apskaičiuojama suformavus krepšelį.

4. Prekių pristatymo kainą apmoka Klientas arba išskirtiniais atvejais apmoka parduotuvė.

5. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.

6. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.

7. Klientas, užsakymo metu pasirinkęs prekes atsiimti įmonės būstinėje, jei yra numatytas toks atsiėmimo būdas, privalo pateikti asmens dokumentą bei užsakymo kopiją. Parduotuvė savo ruožtu įsipareigoja paskambinti Klientui, kai prekė bus paruošta.

8. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

9. Prekės užsakytos Parduotuvėje, pristatomos tik tais būdais kurie nurodyti užsakymo formoje.

10. Jeigu Klientas gavo netinkamas prekės, būtina nedelsiant informuoti apie tai parduotuvę el.paštu visko.informacija@gmail.com

Grąžinimo sąlygos

1. Perkant internetinėje parduotuvėje visko.lt , kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.

2. Pirkėjas norėdamas grąžinti tinkamos kokybės prekę turi sekti šias sąlygas:

2.1. Prieš grąžinimą susiekti su Parduotuvė el.paštu visko.informacija@gmail.com. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.

2.2. Paaiškinti grąžinimo priežastį ir pirkimo įrodymą.

2.3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

3. Netinkamos kokybės prekės grąžinamos tą pačia tvarką aprašyta 2. punkte. (išskyrus 2.3. punktą)

4. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.

5. Jeigu užsakyta prekė neturi gamyklinio broko, nėra niekaip pažeista, tuomet klientui atsisakius pirkimo – pardavimo sutarties grąžinama visa kliento sumokėta suma. Tačiau prekės pristatymo išlaidas iki pardavėjo klientas apmoka savo sąskaitą.

6. Jei užsakyta prekė turi gamyklinį arba gabenimo broką, internetinė parduotuvė įsipareigoja ją pakeisti. Klientas turi laikytis 3. punkto sąlygų. Šiuo atveju visas išlaidas apmoka/grąžina parduotuvė.

 7. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai raštu Parduotuvės nurodytu el. paštu arba telefonu, o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės ar jos vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. Parduotuvė per protingą, su Klientu suderintą terminą trūkumus pažalina, trūkumų nepašalinus, Klientas turi teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping